julialinden

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Julia ♥ - 2 juni 2013 14:03

På väg till Göteborg.

...

Av Julia ♥ - 2 juni 2013 12:29

Hej...jag är lite nere nu för nu när jag har varit sjuk i 1 vecka så känns det som... Om jag ligger efter i allt som händer... Jag och min kompis (säger inte namn) skulle kanske göra något idag men hon skulle kanske åka till Liseberg och så ringde jag henne idag och så här va samtalet...
Hon: Hej
Jag: Hej vad är du?
Hon: På Liseberg.
Jag:Ahaa men då va det inget...
Hon: Men jo, vad var det?
Jag: Nej men vi skulle ju kanske vara med varandra idag...
Hon: Skulle vi???!!!
Jag: Ehh ja....
Hon: aha men jag åkte balder för första gången yay!
Jag: yay....men Hejdå
Hon: Hejdå

Det känns som om ALLA glömmer bort mig bara för jag inte varit i skolan på 1 vecka... Och dessutom för ungefär 1 årsen så sa hon " Första gången jag åker balder så vill jag åka med dig" och ja... Det kommer aldrig att gå nu.... Men nu känner jag mig väldigt väldigt väldigt förvirrad och som allt känns.... det som om alla glömmer bort mig... Och bara för det så har jag haft världens sämsta helg! Aja hoppas att ni har det bra iallafall... Hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Om mig! ♥


Hej jag heter Julia och är 11 åring som är en glad fin person som skriver om mitt liv och för det mesta vad jag gör. Jag gillar att måla,dansa och umgås med mina finaste vänner. Hoppas att ni kikar in då och då kram Julia

Vad har du på hjärtat min vän? ♥

18 besvarade frågor

Rösta här så är du snäll.

Vem är din favorit artist eller grupp?
 1D
 Justin Bieber
 Bruno Mars

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love JB
Cute Rocking Baby Monkey

Kolla detta spelet lek med hunden! ♥