julialinden

Alla inlägg under maj 2013

Av Julia ♥ - 31 maj 2013 17:36

Hej nu ska vi göra hemmagjord pizza! Men jag ligger i solen nu och kollar bloggar mm men vi ses sen!

Av Julia ♥ - 31 maj 2013 11:01

Tji bros! Idag är det gött väder är inte i skolan idag heller(sjuk)...men imorgon så kan jag äntligen träffa mina vänner igen! Saknat dom under väckan! Men idag så har jag ätit frukost ute och nu är jag ute och Solar....men mmm har precis gått upp så det har inte hänt så mycket men vi ses sen!

Av Julia ♥ - 30 maj 2013 19:22

Hejsan, idag mår jag bättre en vad jag gjorde dom andra dagarna! :) men är inte frisk... För det mesta har jag legat i sängen idag ,men vi 2 tiden så kom Amanda med några läxor som är tills imorgon :s hehe...aja och nu på eftermiddagen så blev jag lite piggare och tog på mig det första jag såg. Men idag så kom mamma hem med en klocka till mitt rum YAY! Men hej då vi ses
?

:(

Av Julia ♥ - 29 maj 2013 20:08

Hej, jag hade gjort i årdning mig inför min kusins student men när vi skulle åka så kände jag att jag inte orka och att jag inte va tillräckligt frisk såå jag stannade hemma. Så nu kollar jag på TV... Jag har inte gjort något jätte speciellt idag men så här ser jag ut...

Av Julia ♥ - 29 maj 2013 10:01

Hej hej! Idag ska jag troligtvis gå på min kusins student!!! Men det är inte säkert eftersom jag är sjuk men jag känner friskare än vad jag gjorde igår! :) Men nu ska jag ta det lungt och hoppas på att jag mår bättre ikväll aja vi hörs!

Av Julia ♥ - 28 maj 2013 13:40

Av Julia ♥ - 28 maj 2013 12:58

Hej det var ett tag sen, men i lördags så skulle Maja sova över hos mig för att hennes föräldrar var på ett kalas långt här ifrån. Men på lördagen såå var vi på loppis och vi köpte inget där men vi gick däremot in på Ica för att köpa morsdag present. Jag köpte ett ljus där det stod "För världen är du bara någon men för någon är du världen" och så plocka vi liljekonvaljer (min mammas favorit blommor). Men när vi åkte hem såå körde vi "the cup song" typ HELA lördagen för utom när vi va och handlade. Men på söndagen så grattade vi mamma! Och det var JÄTTE varmt den dagen (vilket är bra). Men igår (måndag) så var jag med Amanda efter skolan. Vi gjorde inget speciellt...och glömde säga att min mamma har gjort en STOR förendring av min jeans jacka! Nu är den en Väst med coola detaljer!!! JAG AVGUDAR DEN!!!! Men jag tror att det är bara jag som tycker den är så fin som jag tycker... Har inte fått några elaka kommentarer iallafall. Men idag är jag sjuk :'( Jag har ätit pannkakor och massa festisar och gifflar! Men nu kommer lite bilder från min helg. Bye!

Av Julia ♥ - 24 maj 2013 22:30

Hej, idag så var jag Maja och en som heter Cornelia (Conne eller connesh) på disco! Det var gaaanska kul för det är disco för hela kommunen och det var BARA VI 3 som inte kom från en annan skola. ALLA ANDRA KOM FRÅN SAMMA SKOLA!!! Men aja och innan discot så var jag med Maja! Och idag hade min ALLRA BÄSTA VÄN PREMIÄR PÅ SIN MUSIKAL "Nu börjar det" jag vet hur mycket hon ÄLSKAR musik och stå på scen så köp biljetter till den!!!! Gå in på hennes blogg och läs mer! www.amandisliv.bloggplattsen.se Men idag var det EXAKT 1 MÅNADSEN JAG OCH AMANDA VAR PÅ JUSTINS KONSERT I STOCKHOLM,GLOBEN!!! DET VAR FANTASTISKT!!!! NI MÅSTE GÅ PÅ ERA IDOLERS KONSERTER!!!! GÖR DET!!!! Men nu ska jag kolla på TV sååå ses!

Om mig! ♥


Hej jag heter Julia och är 11 åring som är en glad fin person som skriver om mitt liv och för det mesta vad jag gör. Jag gillar att måla,dansa och umgås med mina finaste vänner. Hoppas att ni kikar in då och då kram Julia

Vad har du på hjärtat min vän? ♥

18 besvarade frågor

Rösta här så är du snäll.

Vem är din favorit artist eller grupp?
 1D
 Justin Bieber
 Bruno Mars

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love JB
Cute Rocking Baby Monkey

Kolla detta spelet lek med hunden! ♥