julialinden

Alla inlägg under november 2012

Av Julia ♥ - 30 november 2012 19:49

Hej idag så va vi på Universeum och det var jatte kul men jag hållde i kameran när jag skulle gå ut från huset men sen så råkade jag lämna den hemma så ja ni kanske förstår att det inte blir några bilder men det första vi gjorde där var att vi skulle ta på oss långa vita rockar och så fick vi handskar. Med dom kläderna skulle vi gå in i ett rum och leta efter spår av en man/kvinna som hade stulit en medicin som var värd miljoner och då så letade vi efter spår vi hittade Hårstrå,Fingeravtryck på koppar/glas,fotspår,blod på bord,handuk,brev,och kartong. Så vi hittade några saker och så fick vi några namn som kunde vara tjuven men det var jätte kul men vi tror att det var en som hette Linus ;) men vi fick kolla vad personerna hade för fingerav tryck så vi kunde jämföra med fingeravtrycken på kopparna. Blodet kunde vi kolla vem det var ifrån med hjälp av någon konstig lapp eller något sånt ps Man kunde se om det var äkta blod genom en spray och ifall det var blod så lyste blodet blått så tänk om det var äkta   men aja efter skolan så var jag med Amanda och Maja och vi satt mest vid datorn och har ni sett Amandas blogg aja här är den www.amandisliv.bloggplatsen.se men nu sitter jag och tittar på Xfactor bye bye

kram/Julia

Av Julia ♥ - 29 november 2012 21:07

Hej idag så har jag goda och dåliga nyheter, Vi börjar med dom dåliga så man blir glad med dom goda nyheterna men aja Idag så fick vi en JÄTTE JOBBIG NORDEN LÄXA!!!     Och dom goda nyheterna är att imorgon så ska klassen åka till Universeum i Göteborg,Och ni som inte vet var det är för något så är det ett museum med Massa olika djur och mycket expriment och så men imorgon kommer det bilder!!!   


Men idag så var jag på min brorsans och killens basket träning och så lekte jag med min killes lille bror och det var jätte kul!

Av Julia ♥ - 29 november 2012 20:31

Hej idag så blir det ett till video inlägg men ni får säga till ifall ni vill ha vanliga inlägg... aja men här är den.  
     

Av Julia ♥ - 28 november 2012 21:15

Hej jag tenkte ha en fråge stund där ni kan skicka frågor till mig och jag lovar att vara ärlig på ALLA frågor och sen gör jag en video med frågorna och svaren!


   

Av Julia ♥ - 28 november 2012 21:02

Hej idag så hade vi IDH (Idrot) och No men det var typ inget kul och berätta om så jag börjar efter skolan. Idag så följde Amanda med mig hem och först så körde vi med bilbanan och sen så satt vi vid datorn och så... Men aja och nu så kanske ni ser att eran mus endras när ni är inne på min blogg och det är meningen   och glöm inte att ni kan skicka frågor till mig om vad som helst T.E.X Hej jag undrar om du kan lägga ut en bild när du sminkar dig? Men ni får ha det så gött jag ska bara göra något kort inlägg snart så hej då så länge

/Julia

Av Julia ♥ - 27 november 2012 21:46

HEJ SOM NI SER HAR JAG BYTT UT MUSEN TILL     I ♥ JB OCH JAG VERKLIGEN ÄÄÄLSKAAR!!! HONOM SÅ JA DERFÖR BLEV DET DEN MUSEN HA DET GÖTT NU SKA JAG BORSTA TENDERNA!  


   

Av Julia ♥ - 27 november 2012 20:54

Hej glömde säga att igår så åkte jag till Göteborg och tog en spruta för att jag ska ju åka till Thailand snart och då behövde vi ta sprutor och den räcker i hela 20 ÅR!   Och så  skulle vi ta en jätte äcklig typ dricka som smaka skit och det var också en medecin    men det var det plus att jag fick en jätte söt tatuering här är en bild på den  

Av Julia ♥ - 27 november 2012 20:33

Hej det blir ett till video-inlägg idag men det är för att jag typ inte "orkar" skriva så jag tycker det lättast!  


 

Om mig! ♥


Hej jag heter Julia och är 11 åring som är en glad fin person som skriver om mitt liv och för det mesta vad jag gör. Jag gillar att måla,dansa och umgås med mina finaste vänner. Hoppas att ni kikar in då och då kram Julia

Vad har du på hjärtat min vän? ♥

18 besvarade frågor

Rösta här så är du snäll.

Vem är din favorit artist eller grupp?
 1D
 Justin Bieber
 Bruno Mars

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love JB
Cute Rocking Baby Monkey

Kolla detta spelet lek med hunden! ♥