julialinden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia ♥ - 23 oktober 2012 18:45

    Hej nu är jag tillbaka igen och nu är jag lite hmm.... vad ska man säga ...typ ...Iriterad på min bästa kompis för två saker. ja men nu har skolan börjat och jag har mycket och göra men jag ska åka till thailand och fira nyår där       ja men om bara en liten stund så ska jag lägga upp bilderna från turkiet men ledsen för att dom är sena       ja nu ska jag säga vad som har hent medans jag har varit borta. Jag har gjort en egen låt i skolan (på musiken) med två härliga personer sen så har jag och några andra i klassen på med en grej i skolan som heter rädda ägget det går ut på att man ska bygga en grej som ett ägg ska vara ki och så släpper några ägget från 15 m högt och då ska ägget klara sig när man släpper det och den så har vi även varit i Götteborg och där va en del av mig med i TV!  MEN NU SKA JAG ÄTA!  


Om mig! ♥


Hej jag heter Julia och är 11 åring som är en glad fin person som skriver om mitt liv och för det mesta vad jag gör. Jag gillar att måla,dansa och umgås med mina finaste vänner. Hoppas att ni kikar in då och då kram Julia

Vad har du på hjärtat min vän? ♥

18 besvarade frågor

Rösta här så är du snäll.

Vem är din favorit artist eller grupp?
 1D
 Justin Bieber
 Bruno Mars

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love JB
Cute Rocking Baby Monkey

Kolla detta spelet lek med hunden! ♥