julialinden

Alla inlägg under december 2012

Av Julia ♥ - 25 december 2012 15:34

hej igår så var det julafton och då så fick jag...!


1.2 st Justin Bieber handukar!

2.Justins parfym Someday!

3.2st Justin Bieber böcker!

4.En samsun galaxy s3 (eller jag får den snart för dom hade glömt och skicka den)

5.och 3 andra parfymer fick jag också

6. ögonskugga

7.500 kr

8.en grej som man sätter på mobilen så kameran typ blir anorlunda

9.ett par jätte mysiga strumpor

10.en jätte mysig kofta

11. leppglans

12.en lapp där det stog att jag och min bästis fick åka till Göteborg och så ska vi vara modeller för en dag och dom typ sminkar oss och fixar håret och så sen så hamnar vi i en Katalog så dom som behöver en tjej/kille till en reklam kollar i den katalogen!!!!

13.6 st nummer av Tidningen Julia


Om det är något mer är det bara något litet!  



Av Julia ♥ - 16 december 2012 18:58

NOOOOO SHIT JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ JÄTTE LÄNGE MEN FÖRLÅT OCH OM NI UNDRAR VRF? SÅ HAR VECKAN VARIT JÄÄÄÄTTE FULL MED SAKER!!! MEN NU SKA JAG TA IGEN OCH JAG KOMMER NOG BLOGGA UNGEFÄRVARAN DAG MEN VET  INTE SÅ KOLLA FÖRSÄKRETSKULL!!!


Okej nu så börjar vi och berätta från Måndag


Måndag:  Ja i Måndags så hade vi julpyssel i skolan och då så gjorde vi julgodis pepparkaksformar och så gjorde vi filtfigurer mm och det var ganska kul och det var hela skolan som gjorde det! (vi va i grupper)


Tisdag:  Ja på tisdagen så övade vi inför ett luciatåg som jag nog inte har berättat om så sorry! men då var vi bara kör ;( men aja så då var vi där hela dagen :)


Onsdag:  Då gjorde vi typ lika dant som på Tisdagen


Torsdag:  Då så var det show time för då uppträdde vi inför hela skolan och sedan på kvällen så visade vi det för föreldrarna :D


Fredag:  Okej här har jag nästan inget och skylla på förutom att min kära kusin kom och hon bor ganska långt ifrån mig så det var kul ♥


Lördag:  Okej på Lördagen så lekta jag i snön för det var årets första kramsö (där jag bor) ;) och sen efter det så följde jag med min bror och köpa julgran och efter det så gick jag på min kompis Tomtekalas och det var ganska kul vi dansade och så glacerade (stavning) vi pepparkakshus som man fick ta med sig hem (jag lägger ut en bild av det sen) (kanske inte idag) men vet ni vad hon fick av mig hon fick en Miranda nalle! ♥ och hon blev superglad!!!efter kalaset följde Amanda med mig hem och vi hade en liten mini julafton med mina  kusiner och då fick jag en perfym och body loation och duchtvål (i samma paket) och så fick jag ögonsguggor!!!! Så det tackar jag för!!! ♥


Söndag: Hej idag så har jag chillat med Amanda och vi typ låssades vara sura gamla kärringar mad illrött läppstift och jag klädde ut mig med en tantig lång kjol mm men jag glömde skriva att innan det så åkte min kusin hem igen! ;(

men nu sågör jag inget speciellt och jag tyvär lägger ner fråge stunden för att jag inte får några frågor! >;(

men nu ska jag svara på dom! ha det gött!

  

Av Julia ♥ - 5 december 2012 17:31

HEJ! Kommihåg att det är en frågestund och ni kan skicka hur sjuk fråga som helst eller hur allavarlig som hest så

T.E.X

Varför gillar du Justin Bieber+

Kan du göra ett video-inlägg när du ... (ni får fortsätta själva)

Kolla in min blogg den heter www.jakfh.bloggplatsen.se


så syns sen nu ska jag plugga   

Av Julia ♥ - 5 december 2012 17:02

Hej förlåååt för jag inte har bloggat men det har varit ganska mycket men nu ska jag berätta vad jag gjorde i måndags


MÅNDAG:

I Måndags så åkte vi skridskor med skolan och det var jätte kul!... men vi åkte inte så länge och det gör att det inte var lika kul ;). Men när vi kom hem från skridskon så var vi på slöjden och det gick inte så bra för mig ;). Men efter det så följde Amanda med mig hem och det var ganska kul men kom inte riktigt ihåg vad vi gjordemen när hon hade gått så gjorde jag läxan och vi har ett JÄTTE STORT NORDEN PROV SOM ÄR JÄTTE JOBBIGT!!!! Så tränade jag på den men tillslut så somnade jag från kl 18:00-23:00 så sen så vaknade jag,Jag trodde att jag inte skulle kunna somna men det gjorde jag ganska snabt...


TISDAG:

I Tisdags så hade vi profil och det var inte jätte kul för vi övade inför Lucia tåget och vi sjöng samma låtar om och om igen och vi bara satt där och sjöng INGET ANNAT! Men vi hoppar över det ointresanta och börjar efter skolan för då så följde Amanda med mig hem och då så "lekte" vi i snön som små barnungar ;) och här är hennes blogg www.amandisliv.bloggplatsen.se  men det var jätte kul.... För mig! efter hon hade åkt hem så tränade jag på norden skiten men aja(sen somnade jag)


ONSDAG:

Hej idag är det onsdag och idag så hade vi NO och vi jobbar med bilar typ och det var ganska kul! men sen så har vi även haft IDH (Idrott och hälsa) och på det så körde vi spökboll och en annan boll grej ;) men nu så har Amanda varit här och vi gjorde inte så mycket men vi hade kul endå och nu gör jag smileisen igen ;) (jag har märkt att jag gör den väldigt mycket ;)) men ajanu ska jag plugga ;(


Ja ni ser att jag har varit trött och att jag har ett stort prov imorgon ;( men Hej då!  

Av Julia ♥ - 2 december 2012 20:19

Hej idag så var det ju konsert och det var as fett!!! Jag fick en ros av dansen och så fick jag en buket med vita blommor och dom glittrade i silver! (kanske lägger ut en bild på kläderna jag dansade i imorgon) Men nu så har jag ätit muffins och tittar på solsidan! bye bye

 

Av Julia ♥ - 2 december 2012 15:17

Hej som ni ser har jag ändrat så det är jultema på bloggen men det jag ville säga är att nuska jag åka till min dansuppvisning och är sjukt nervösför det värsta som kan hända är att jag dansar fel och det är inte så svårt att dansa fel typ...  ¨jag skriver mer sen så hejdå

Av Julia ♥ - 2 december 2012 00:18

Hej idag blir det jätte sent inlägg men endå nu så har jag varit med Maja och hon gick hem precis men vi tittade på film och åt godis mm. Men nu så ska jag ... hmm.. jag vet inte vad jag ska göra nu   men God natt

 

SWEET DREAMS!

Av Julia ♥ - 1 december 2012 16:51

Hej idag så är det första december och nu så har jag uppnat min första lucka i min godiskalender   mums!

men idag så har jag typ inte gjort någonting men sen kommer min kompis Maja och vi ska vara med varan för att våra föräldrar ska på någon konsär som heter Chess(STAVNING!!!!) Och ja jag gör ett inlägg sen också men sen så undrar jag om ni tycker att jag ska byta header och bakgrund så det passar till jul komentera eller fråga ved ni tycker PLEASE!!!  

Om mig! ♥


Hej jag heter Julia och är 11 åring som är en glad fin person som skriver om mitt liv och för det mesta vad jag gör. Jag gillar att måla,dansa och umgås med mina finaste vänner. Hoppas att ni kikar in då och då kram Julia

Vad har du på hjärtat min vän? ♥

18 besvarade frågor

Rösta här så är du snäll.

Vem är din favorit artist eller grupp?
 1D
 Justin Bieber
 Bruno Mars

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love JB
Cute Rocking Baby Monkey

Kolla detta spelet lek med hunden! ♥