julialinden

Alla inlägg under april 2013

Av Julia ♥ - 11 april 2013 18:59

Modell!!!

Av Julia ♥ - 9 april 2013 19:55

Hej idag så... Ehhh...va vi i skolan och så hade vi bild...YAY! Men efter skolan så följde jag med Amanda hem och vi gjorde typ inget speciellt och nu är jag hemma och här är en bild! xD

Av Julia ♥ - 8 april 2013 15:02

Hej! Glömde skriva att jag har ett nytt rum! Ni kanske har sett mitt gammla i bakgrunden på någon bild eller video men om ni inte har sett hur det var innan så var det iaf Rosa väggar och fjärilar som va på väggarna och i taket men jag kännde att jag har vuxit ifrån det nu så nu ser det ut så här! Ps...bilden på väggen är från modelldagen!

Av Julia ♥ - 7 april 2013 20:32

 Hej nu var det länge sedan jag var här med er...Men nu är jag bx (kommer inte blogga varje dag) men jag har varit i Thailand och det var jätte SKÖÖÖÖNT!!!! och jag har varit modell i de där grjen som jag fick i julklapp! Jag har  haft en egen gympa lekton med Amanda. Och vi går ju i dans så det var en dans lektion där vi lärde klassen ovh dansa street dance typ vad som är viktigt att tänka på. Vi lärde dom även en dans som vi har kommit på själva! JAG HAR FÅTT BILLJETTER TILL JUSTIN BIEBERS KONSERT I GLOOOBEN!!!!! ÄR SJUKT GLAD NU ASSÅ!!! VI HAR TATT LEDIGT FRÅN SKOLAN OCH SÅ BOR VI PÅ HOTELL I STOCKHOLM OCH SÅ SOVER VI ÖVER PÅ HOTELLET EN NATT!!! Och nu har jag börjat i en ny JÄTTE BRA dans med Amanda och en kompis som heter Cecilia (Cissi)  men ni får jätte gjärna skicka frågor och komentera mina inlägg ha det gött!!!    

Om mig! ♥


Hej jag heter Julia och är 11 åring som är en glad fin person som skriver om mitt liv och för det mesta vad jag gör. Jag gillar att måla,dansa och umgås med mina finaste vänner. Hoppas att ni kikar in då och då kram Julia

Vad har du på hjärtat min vän? ♥

18 besvarade frågor

Rösta här så är du snäll.

Vem är din favorit artist eller grupp?
 1D
 Justin Bieber
 Bruno Mars

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love JB
Cute Rocking Baby Monkey

Kolla detta spelet lek med hunden! ♥