julialinden

Alla inlägg under april 2012

Av Julia ♥ - 5 april 2012 21:58

           

Av Julia ♥ - 5 april 2012 14:10

  Hej ni kan bli bisvikna för det här men jag kommer bara att blogga när jag känner för det för annars är det lite som ett jobb som man ska klara av, och så vill jag inte ha det så jag kommer, bara att blogga när jag känner för det men är ledsen för det här men hej då puss och kram Julia   

Av Julia ♥ - 2 april 2012 20:10

Hej idag har det varit en ganska rolig dag men det är inte den bästa jag har haft. Men jag har gjort färdigt en Lykta i slöjden och det där "uppdraget" heter lykta till HA HA HA HA !!! NOOOOOT!!!!!!!! AS TRÅKIGT SKÄMT INTE ENS ETT SKÄMT. Men ni får komentera vad ni tycker om "skemtet" men iaf men jag har haft picknick med en kompis och det var ganska mysigt   . Sen så har jag inte gjort så mycket men hoppas att ni har haft roligt men Hej då! Mvh Julia    

Av Julia ♥ - 1 april 2012 17:28

Glöm inte att kan fråga mig om saker t.e.x om jag läser någon skvallertidningar mm

men ni får ha det bra kram Julia   

Om mig! ♥


Hej jag heter Julia och är 11 åring som är en glad fin person som skriver om mitt liv och för det mesta vad jag gör. Jag gillar att måla,dansa och umgås med mina finaste vänner. Hoppas att ni kikar in då och då kram Julia

Vad har du på hjärtat min vän? ♥

18 besvarade frågor

Rösta här så är du snäll.

Vem är din favorit artist eller grupp?
 1D
 Justin Bieber
 Bruno Mars

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love JB
Cute Rocking Baby Monkey

Kolla detta spelet lek med hunden! ♥